Medlemsinfo

Nyt medlemssystem

Vi benytter Klubmodul som medlemssystem, og det betyder, at du skal ind og oprette en profil her for at købe medlemskab. Dit medlemskab vil efterfølgende automatisk blive fornyet pr. 1/1 hvert år, indtil det opsiges. Det er også via dette system, at vi sender info mails til jer, og derfor vil vi gerne, at alle opretter en ny profil på vores nye medlemssystem. Herved kan vi altid nå jer på mail.

Medlemmer som skal flytte fra det gamle system over i det nye

Alle skal oprette en profil i det nye system, når de skal forny deres medlemskab, da vi ikke må overfører betalingsoplysninger. ”Gamle” medlemmer, som kommer fra vores gamle system, skal derfor ved fornyelse af medlemskab ind og købe et medlemskab i det nye system, hvorefter det vil bliver fornyet automatisk fremover. I vil modtage en mail når Jeres gamle medlemskab udløber. Man kan dog roligt oprette en profil nu, men man skal så først købe det nye medlemskab, når man modtager en mail om at det gamle medlemskab udløber.

Så kort sagt, er du ikke rykket over i det nye system endnu så smut forbi og opret en profil. Vent med at købe medlemskab til du modtager en mail om, at dit gamle medlemskab udløber.

Opret profil til medlemskabsystemet her: https://danskbehandlerforbund.klub-modul.dk/cms/profilemaintenance.aspx

Vidensforum

Det du skal gøre, for at komme på Vidensforum og landkort er, at klikke på “Log ind” øverst i højre hjørne på websiden og herefter klikke på “Har du ingen konto?” Følg herefter anvisningerne for oprettelse af konto. Når du har oprettet en konto, vil du modtage en mail, hvor du skal bekræfte at du har oprettet kontoen, og herefter vil en administrator godkende din konto og du vil have adgang til vidensforummet.

OBS! Du skal selvfølgelig have et aktivt medlemskab hos os, for at kunne få adgang til vidensforummet.

Under oprettelse af konto vil du kunne udfylde oplysninger, som kan vises på landkortet, men det er selvfølgelig helt frivilligt! og kan altid udfyldes senere. Hvis du ikke udfylder disse felter, bliver du/din klinik IKKE offentliggjort.