Samarbejde

Samarbejde betyder at kunne arbejde sammen om noget. indenfor vores brancheområder findes der næsten ikke nogle situationer, hvor det ikke er nødvendigt at kunne samarbejde, og hvor det  ikke har vist sig, at det havde været en stor fordel, hvis vi havde været mange om at frembringe vores fælles synspunkter. det er derfor nødvendigt at der fokuseres på samarbejde, hvis vi ønsker at få indflydelse på vores fremtid.

i dansk behandlerforbund er vi gode til at samarbejde, og det giver os mulighed for at blive aktive medskabere til vores egen og hinandens succes.

hos dansk behandlerforbund får du de bedste muligheder for at samarbejde på tværs af flere brancher, og ved dette tværfaglige samarbejde udgør vi en stor stærk samlet stemme og enhed. ved at samarbejde med dine kollegaer opnår du den bedste konkurrencestyrke og den bedste mulighed for at få indflydelse på din fremtid. ved et godt og udbytterigt samarbejde skabes arbejdsglæde og motivation til personlig udvikling, og heraf de bedste muligheder for succes.

bliv medlem, og kom straks med i vores værdifulde tværfaglige samarbejde.